miercuri, 7 iulie 2010

Sunt atat de blazata si seaca azi ca n-am chef nici sa ma mai gandesc de ce. Evident ca e refluxul intensitatii sentimentaloide a ultimelor saptamani (pe care btw nu o repudiez absolut deloc, dimpotriva, o imbratisez ca foarte a mea si reprezentativa). Azi nu mi-a vent sa plang decat dimineata. Excelent.

Sunt in acea stare de sictir maxim in care zic: "Tara de cacat, atentate de cacat. Flea, flea, flea, flea, flea..."

Ma gandesc la o chestie: sa fac zilnic o comparatie cu ceva. Scurt.
De exemplu, daca, azi, spiritul meu meu ar lua o forma, ar fi un borcan cu muraturi.
Pentru continuitate indarat, ieri ar fi fost un fluture.
Cum se mureaza fluturii? In baigne marie? Asta deja e tehnica bulgareasca.
Flea, flea, flea etc.
Sensul meu e o treaba foarte eleganta. Mai eleganta decat mine. Acu imi face cu ochiul, discret, de dupa un gard din fier forjat, c-a plecat la cafenea sa stea picior peste picior si sa ne prefacem ca nu ne cunoastem. Excelent.

Ma repet: tara, atentate, flea, flea, etc,



ca

4 comentarii:

  1. welcome to my state of mind, desi trebuie sa recunosc ca nu m-am gandit ca as avea spritul in forma unui borcan de muraturi pana acum :))

    Iar fluturii nu se mureaza, ci doar mor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Fluturii mor, allright :)). Eram doar sadic-absurda-autoironica.
    Iar diferenta dintre noi e ca tu iti argumentezi blazarea. Oho, si cu cata maiestrie :P.

    RăspundețiȘtergere
  3. thank you, thank you - takes a lot of practice :))

    RăspundețiȘtergere
  4. ideea e ca nu vreau sa raman in starea asta, nu imi e proprie si nici bine nu mi-e cu ea. cu atat mai putin sa ii creez armaturi argumentative. pot, cel mult, sa ma joc cu ea in tot soiul de ipostaze fals manieriste. tristete tunsa si uscata la soare? furie reprimata? pana la urma, viata se revolta de fiecare data. in feluri mai mult sau mai putin "twisted"

    RăspundețiȘtergere

comentezi?