vineri, 2 iulie 2010

volver

am cateva filme pe care e incredibil ca nu le-am vazut (nu s-a intamplat, simplu). nu zic, cateodata vad filme, citesc carti pentru ca vreau (as in "pentru ca trebuie, caci stu ca mi-ar plecea"), le caut, le iau, le consum, dar orice act de genul asta isi pierde in acest fel putin din valoare, pentru ca o experienta deplina imi poate da doar INTALNIREA cu un film sau cu o carte, as in "sa mi se INTAMPLE" acea intalnire, nu s-o caut.
in seara asta mi s-a intamplat intalnirea cu unul din filmele pe care nu-mi vine sa cred ca nu le-am vazut pana acum: volver :)...
pot sa simt lucruri minunate, dar mai pot sa si fac lucruri minunate, oare?
cei mai multi care ma cunosc mi-au spus: "fa mai multe" si "fa mai multe pentru tine". si dintotdeauna am simtit asta, ca nu FAC destul.
nu e de ajuns sa fiu, trebuie sa si fac, da... lenea e pacat de moarte, da... de ani stiu si incerc sa fentez asta. dar asta e ceva ce nu poate fi fentat.
am uitat sa traiesc (fraza asta revine dupa atatia ani, am scris-o mai demult, imi aduc minte, cred ca terminasem deja facultatea..? nu mai stiu)
cred ca aproape toata viata mea am fost ocupata sa manageriez relatia cu mine insami si termenii in care relationam cu lumea, iar asta m-a impiedicat sa am o relatie echilibrata cu lumea, adica sa traiesc. sa zbor:)
mi-e dor de viata:) dar n-am energia sa ma intalnesc cu ea:):(
iubirea e peste tot. si in acest cantec. mai ales in acest cantec. si in mine. mai ales in mine. iubirea e forma de protectie impotriva urateniei. si uratenia e peste tot. cateodata si in mine, si atunci ma raneste uratenia din jur. dar niciodata uratenia nu poate fi in acest cantec.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

comentezi?